Administracions

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

Els empleats lamenten que la Generalitat decreti el 100% de serveis mínims en la jornada de vaga

Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus.

Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La causa mecànica, primera hipòtesi del gran incendi

barcelona

Palamós aposta per connectar millor Sant Joan

palamós

La reforma de l’interior de Can Trinxeria, el 2022

cassà de la selva

L’ampliació del Prat aplega més detractors

barcelona

L’AMB tindrà un nou servei de bici compartida el 2022

Barcelona
Medi ambient

Alliberen 24 tortugues nascudes l’estiu passat a la platja de la Mar Bella de Barcelona

Extingit l’incendi de Tiana que ha obligat a activar nou dotacions dels Bombers

Tiana

La Diputació de Barcelona pagarà els danys materials als pobles de l’Anoia afectats pel foc de Santa Coloma de Queralt

Bellprat
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats de matinada al Pirineu

Barcelona