La Borsa
Més valors
Economia

La Costa Brava és la marca catalana amb més pernoctacions

De gener a setembre a Catalunya se’n van fer prop de 6 milions en establiments turístics

La Costa Brava és la marca turística de Catalunya que més pernoctacions es van fer aquest estiu en establiments turístics (hotels, càmpings, apartaments turístics i turisme rural). La directora general de Turisme, Marta Domènech, va presentar ahir les dades de la temporada en la V Jornada Sobre Turisme i Societat, organitzada per la Fundació Jordi Comas a l’EspaiCaixa Girona. Domènec va assegurar que de gener a setembre a Catalunya es van fer prop de 6 milions de pernoctacions en establiments turístics.

Les jornades han consistit en cinc taules temàtiques que han tractat els nous horitzons del turisme, una vegada superada la fase aguda de la crisi sanitària global. Es va deixar constància que el sector turístic ha estat dels que més han patit aquesta crisi, que també ha estat econòmica i social i que ha afectat de forma particular la mobilitat de les persones, un aspecte clau per al desenvolupament de la indústria turística.

A les taules es va tractar sobre models turístics, turisme i economia, turisme i urbanisme, turisme i cultura, i en l’última el tema de debat va ser turisme i infraestructures.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Díaz convocarà el 7 de febrer la mesa de diàleg social per apujar el salari mínim professional

barcelona

Aturada dels treballadors del Parc de Salut Mar per denunciar “la mala gestió del centre”

barcelona
economia

Llum verd a la revaloració d’un 2,5% a les pensions

Xavier Casas deixa la secretaria general de la UGT a Girona

GIRONA

Premien el projecte de Tossa Blaudeblaus

santa coloma de farners

Els nivells de microplàstics al Mediterrani són superiors als estimats

barcelona

Amiblu inverteix tres milions a la seva planta de Camarles

barcelona

Catalunya capta més de deu milions de turistes el 2021, un 72,6% més que l’any passat

BARCELONA

Silence veu “molt difícil” el procés de reindustrialització de Nissan

Barcelona